Ez egy hirdetési szolgáltatás, amely arra való, hogy fizetett hirdetéseket helyezhessünk el a Google partnerek webhelyein és a Google termékeiben. A Google Ads hivatalosan a Google reklámprogramja. Ha valaki rákeres egy adott termékre, a beírt kulcsszóra előjönnek a hozzá tartozó weblapok és elsők közt a fizetett hirdetések szerepelnek majd, bekeretezett „hirdetés” felirattal. Ha rákattintunk egyik ilyen hirdetésre, akkor annak a feladója fizet a Google-nek, mert egy új látogatót és lehetséges ügyfelet irányított a weboldalára. A Google célzásokat és újra célzásokat használ arra, hogy az érdeklődőt visszacsalogassa az adott honlapra. A hirdetéseket úgy állítják be, hogy bizonyos szavakra kereső látogatókat céloznak meg azokkal a hirdetésekkel, amelyek tartalmazzák azokat a bizonyos szavakat. Az újra célzás lényege, hogy felhívják rendszeresen azoknak a felhasználóknak a figyelmét azokra a weboldalakra, amelyeket látogattak korábban is. A Google Ads korábban Google AdWords néven volt ismert, csak közel két éve váltottak. A váltás indokolt volt, mert a technológia fejlődése miatt új, korszerűbb, gyorsabb hirdetési szolgáltatásra volt szükség. Mivel a legtöbb felhasználó Google rendszerben keres, ezért ez a szolgáltatás ezt a rendszert célozza meg. A Google Ads használatával elsősorban a hirdető hirdetései felkerülnek a Google-re és azokat a megfelelő ügyfelek találják meg. Ez a szolgáltatás eredményorientált, mert növeli a honlapok látogatottságát és a költségkeret is beállítható, amelyet nem lép át a Google. Amennyiben lejár az adott hónapra beállított költség, a hirdetés is leáll és a következő hónapban újraindul.